kengkawan :)

Monday, April 1, 2013

kenapa aku blogging ?





mule mule dulu aku ingat nak jadikan blog ni sebagai penanda aras kerajinan aku . Haha terbukti aku memang pemalas , nak cite panjang pasal kemalasan aku pun aku malas . Target aku taun lepas paling busuk pun 1 entry sebulan ,tapi hajat tu tak kesampaian. Mungkin disebabkan kemalasan maksima tahap supersaiya ke3 aku ni. Untuk ke depan ni , aku akan cuba merajinkan diri . Blog ni pun kena renovate sikit , mungkin kena banyak join segmen agaknya . Tu je lah kot , salam sayang : )


peace love and respect uolllzzz
Comments
1 Comments

1 juta komen:

Ali and TheBlogg said...

Header tak lawo...
Kihkihkih!
Nak header mcm koi? Haaa...