kengkawan :)

Saturday, November 5, 2011

esok raye


الله أكبر الله أكبر
لا إله إلا الله
والله أكبر الله أكبر
ولله الحمد
walaupun bebudak rumah sewa gua tengah bergelak ketawa main PES2012 sekarang ni , gua pasti mereka pun tengah sayu jugak sebenarnye bile dengar takbir raya . Gua pun tacing jugak . Haha festaim tak raya  kat rumah ye dak ? 
Tadi gua tepon mak ! bunyi macam sayu je .. hehehehe adik2  buat  dek. Kalu bukan musim pekse , semalam lagi gua joging balik Kundang patah. Sempat kot sampai malam ni!Alostar dengan Raub bkn jauh pun, dalam 700km je . HAHA
Macamana pun tak perlu untuk gua tulis panjang2 kerana takde orang yang akan bace.So, Selamat Hari Raya AidilAdha gua ucapkan. Ambil semangat pengorbanan dari kisah Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail tu ye . Peace LOVE and respect uwollsssssssssss~
 
sembelih lembu ni buat korban ! terbaik ...
 *festaim jugak entri blog ni berbaur diari =.=
Comments
27 Comments

27 juta komen:

czueka said...

Salam Aidiladha :)

family of fur said...

salam aidil adha..
gomuknye lembu tu... makan sodap tu... :P

ahmad said...

selamat hari raya jugak :)

ezzah hamizah said...

raya raya ^^

Cik Jannah said...

lembu ni sihatt ni.. selamat hari rayaa..

Kongsi Apa2 Aje said...

salam singgah ngn 4low sini. (^_^)..mohon 4low balik jika sudi

selamat hari raya aidiladha. moga konyang makan daging esok yer..

mekasih coz singgah blog kongsi..

Cik Lia Lomi said...

selamat hari raya korban..sabaq ye...tak apa berbaur, jangan terbaur sudah..ada ke ayat terbaur ye??.

misTeaRed said...

salam a.adha jgk....mkn dgng ingt saya...hehhee

fArAh!! said...

salam aidiladha..

DidieyNormat said...

kita sama,, xblk raya pn,, sayunya dgr suara mak call,,, anyway,, slamt hari raya,,,:)

azzey said...

tq sudi drop by my blog. slm aidiladha juga dari saya..:)

speak on mind said...

orang bujang kalau beraya diperantauan ngan member2 kira meriah gak :-) apapun salam aidil adha.

ahmad said...

haha nasib baik ade membe2 :)

zieyra sulley said...

eh, buntal gilaa

DzuLagiL said...

salam aidiladha...
beraya kat kg x raya ni?


lawa lembu nie...

BHAIHAQI COOL said...

Salam Aidiladha .
lembu tu buat makan 1 kampung pn boleh :D

nur fatihatuz zahra said...

encik robot .. gemok nye lembu tu ..
kalau makan mesti kenyang kan ? hehe .. ^_^

Fieco said...

aku pon xblik raya 1st time..
duk sorg2 lak tuu..
leleh beb..

oh btw, slmt ari raya qurban :D

aidilAkmal said...

salam eiduladha ! :)

cik eka said...

wawahhhh org raub upe nye aok ea..
kkiki
same le kite
koi pn dok beraye kt uma sewe jgok ny ha
ta dpt blek..
hu3

Lonly said...

Salam sy da follow blog awk jgn lpa follow sy ya

ahmad said...

ok2 :)

blog-tips-kurus said...

salam Aidil Adha. esok kije. yeay!! :(

*lembu itu memang femes. rame orang guna.. :-)

Popoi said...

selamat hari raya too!! ^^

Cik Etel said...

gemoknye lembu

ctk said...

kita punye gambar sama lah..hahaha..salam aidiladha :D

ahmad said...

femes lembu ni :D