kengkawan :)

Saturday, October 22, 2011

nukilan buat sahabat , saudara sesama Islamku



remaja ingatlah masa depanmu
jangan lah kau terleka di usia remaja 
aik
remaja je ke ?
hehe retua pun kena beringat jugak.



ni sape punye kerja la
pandai buat tak pandai tanggung
buat kerja tu dah satu dosa 
pastu gi bunuh pulak
tambah satu dosa lagi
mengambil nyawa kan kerja Tuhan bukan kita yang tentukan
akal dok tang mana ? tang lutut ?
orang suruh pergi sekolah 
hangpa pi selekoh
tu pasai la
bodoh
pendidikan seks la , ape la
yang penting didikan agama tu.
(statistik anak luar nikah hari ni 83orang @ lebih dalam sehari , nak tambah lagi ke )
yang ramai melayu
jadi
lu pikir la sendiri
buat dan bunuh ! 



gambaran je ni . Sian org yang tak boleh mengandung





kucing tu kalau pergi sekolah
belajar sivik belajar PAI,PSI,PQS
kompom tak kelahi ngan kucing-kucing lain
tak berkelahi ngan anjing
ye la 
sedang tak belajar pun boleh sayang anak sendiri
anak kucing lain
babi pun sayang anak
manusia ?




tu yang remaja
yang retua lain cerita
masa muda taknak belajar agama 
dah tua jahil
anak sendiri pun balun 
liwat
bodoh
harapkan pagar,pagar tak boleh harap
haruan makan anak
makan dalam
makan taik
cakap banyak tak guna 
nak tulis banyak pun tak boleh
masa depan aku, aku tak tau lagi
entah baik entah tidak
harap baik lah.
wallahua'lam


moralnye : jangan dekat dengan zina

*que que yang kena langgar tu dah meninggal dunia :(  kejam!
Comments
17 Comments

17 juta komen:

ct kamaliah said...

sedih tengok skang nie..binatang pon tau sayang anak sendiri..=((

apo apo entah said...

sedih sedih

nurmujahidah said...

part berani buat berani tanggung tu pling best,, buat sebab sedap,,, tapi tak berani tanggung sebab susah,, jadi hidup ni nak senang jela??? senang kat dunia abadi tak nak!! sangat ngek!! nauzubillahiminzaalik.

ahmad said...

manusia sangat - sangat jauh terlajak sekarang ni .. makin maju makin teruk ! dapat intenet gi tengok lucah ! Nauzubillah

yus said...

sedih....time buat keje x senonoh mmg best...dah mengandung x reti2 nak bertanggungjawab...
kalau dh xnk sgt, jgn bunuh...berilah kat orang..

Syaz Wanie Affandi said...

sedangkan babi pun sayang anak die..ish2...

Cik diLLa a.k.a pemilik BLog said...

aaaa....kejam!kesian bayi tak bersalah!

Hishyamuddin said...

siyes xsnggup nk tgok gmbr tu semua.. memalukan, kucing pn pandai syg anak,.

Zana said...

Pendahuluan tuu macam laguu je ? hehe
tak de peganggan agama laa tuu . iman lemah sangat .

ahmad said...

nasyid .. haha ~ ~

..yana.. said...

ngeri dengan kekejaman manusia

Ckin Kembaq said...

masalah ni takkan selesai selagi hukum yang sebenar tak ditegakkan..ingatkan serik dah ngan pembuangan bayi yang lepas2, tp jadi lagi..haish..remaja sekarnag ni terlalu extreme.pandai buat, tp pastu pandai pulak pi letak merata2 tmpat..laknat Allah ke atas orang yang tak bertanggungjawab tu..

::cik asha:: said...

ngeri nye tgk..kejam giler manusia sekarang..
otak boleh fikir tp xnk guna..

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

masyaAllah tak sanggup nak tengok gambar ni.. seharian akan pikir je. Ya Allah ampunilah dosa dosaku..

Shurazirah Sukhur said...

tak sanggup nak tengok.Ya Allah, apalah dosa bayi tu..iskhz

Anonymous said...

… Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your encikrudymenuliss.blogspot.com website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

I used it and in just 7 days… got floods of traffic to my site...

…Well check out the incredible results for yourself -
http://magic-traffic-software.com

I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

…so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

http://magic-traffic-software.com

Take care - your friend Jennifer

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your encikrudymenuliss.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com