kengkawan :)

Friday, October 14, 2011

tutorial : 10 tips bergambar dalam tandas ( ≧▽≦)/

entri ni agak santai dan pendek akal




selalu snap picture dalam tandas ?
selalu rasa macam ada yang tak kena ?
selalu rasa seperti kurang kacak / cantik?
jika anda mengalami simptom2 sebegitu maka tutorial ini mungkin sedikit sebanyak dapat membantu










10 tips bergambar dalam jamban / toilet / tandas


     1.pastikan anda berada dalam tandas yang betul .cth:( lelaki dlm tandas lelaki dan perempuan dlm tandas perempuan)  



               

   
      2.  pastikan cermin tandas tu clear/bersih/tak berabuk


cermin berhabuk mengurangkan kualiti gambar


    


 3. posisi kamera yang tepat memainkan peranan yang penting

posisi kamera yang tepat mengmarvelezkan picture anda


 

 4. posing sekiut-kiutnya


aik! haha


  kata ade 10 tip,ni tulis 4 je kenapa ? aik ...hehe rilek2 lagi 6 hangpa pikiaq sendiri la nohh! :) lagipun tak elok dok lame2 dalam tandas . Port setan berjamming tu .
Comments
14 Comments

14 juta komen:

NURUL ASHIKIN said...

terasanya .... huhuhu

ahmad said...

haha ~

Aisyah Qaisyiah said...

hehehe terkena pula sy kali ni sb suka sgt snape pic dpn cermin... :P

http://miszqaisyiah.blogspot.com/2011/10/ujian-personaliti-diri.html

nor fairuz said...

ada ke org bergambar mcm tu,extreme sangat tu~

ahmad said...

haha ~ tu planking kalau xsilap .. syok dia cium lubang jamban :)

fathiah said...

hahahhaha... ak pun suke bergambar dalam tandas ni... ntah la kenape :D

ahmad said...

depan cermin tandas tu yang paling syok .. rasa macam sesuatu aje kan ? kan ? kan ? XD

Syaz Wanie Affandi said...

dulu masa zaman2 sekolah..selalu bergambar dalam toilet..skang dah kurang..hahahah..

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

yang last tu geli!!

miss inna said...

haha! mcm2 la pula..tp inna selalu jg bgambar kat dlm tandas dgn gaya mhadap cermin tu..mcm pic kat atas...^^

Cik tikah said...

hahahaha.. nak 10 tips gak!!

teh o beng said...

dh follow dah...hehe :P

Casperscy said...

Gambar Last Tu Gambar Tengah Hisap Gam Kot... HAHAHA.......

Syuhada said...

Amboi..kiut abes yg last tu.. :P