kengkawan :)

Tuesday, October 11, 2011

sebalik matahari ( berselindung ) part 2

part1>sini 


"tutt tutt tutt tutt tutt." tiada balasan.

''alahai mane la si fizah ni , orang telepon tak nak angkat ! kalau tak jadi cakap la tak jadi '' tutur farah sendirian .Berkali kali dia menelefon fizah namun tiada sebarang jawapan diterimanya. Farah tiada pilihan lain selain pulang ke rumah kerana lama sudah dia menunggu.








 ''gelap la pulak jalan ni!'' kata Farah sambil mempercepatkan gerak langkahnya. Jalan yang sedang dilaluinya merupakan jalan pintas yang mana lebih dekat dengan rumah namun agak lengang dengan kehadiran manusia. langkahnya diteruskan walaupun sedikit takut.




AKU CAKAP KELUAR, KELUARRR!!!


Farah tersentak ! 
''sape pulak yang mengamuk ni". Farah memberanikan diri .
Dia mencari dari mana arah suara tersebut datang. Sedang dia mendekati , tiba2 sahaja mulutnya dicekup dari  belakang.


''mmm mmm mmm'' farah cuba bersuara. Puas Farah meronta namun dia tidak dapat berbuat apa2.


''shhh, diam2!!''
''Adoyai..macam mane la ko boleh sesat kat sini '' kata si pencekup sambil melepaskan Farah.


RUDY ??


'' ko duduk sembunyi sini diam2 , jangan pergi mana2. Kejap lagi kalau aku cakap gerak, baru ko gerak'' tambah Rudy lagi. 








"Dah! tak payah nak jerit2 Joni . Ni ha aku keluar. berape orang? 6? 7? bawak semua sekali pun takpe, takde hal punye la" jerkah Rudy sinis.


"oh , ni la budak koya gangster  tu ye ! hari ni memang tau la nasib kau macamana'' balas joni......





                                                                           bersambung la pulak  :)






sebarang idea dan komen sila tinggalkan ye (^_^) v

Comments
11 Comments

11 juta komen:

msredcheesecake said...

drama bersiri ke? setiap hari apa?

ahmad said...

haha ~ ikut keadaan la cik .. ade idea smbung balik :)

hira said...

keep it up! :D

sweetbelly gurlz said...

keep it up! :D sy terjah kamu!

cik Atiera said...

eh! cerpen! :D

ahmad said...

haha cerpen .. :)

ghost writer said...

pailang mana pulak buat hal nih..!

LittleGurl said...

ni macam sambungan cerita JUVANA je haha! nice ;)

ahmad said...

haha ~ tq2 .. ade beza sket kot :)

Ayien Ocaca said...

ni ala2 novel or cerpen ea??
yien kureng la bab novel or cerpen ni....
aishh -__-"

Lia Lomi said...

arghh..sangat tak sabar sambungannya..